Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Düzce Valiliği
T.C. Düzce Valiliği
T.C. Düzce Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Mevzuat İl Etik Komisyonu Kurumsal Kimlik
  • DÜZCE
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Bağlı Birimler Bakanlıkların Taşra Teşkilatı Kamu Hizmet Standartları Projeler ve Yatırımlar Muhtarlıklar Online Başvurular
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
2
Ağustos2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Selçuk ASLAN
      • Vali Yardımcıları
        • Şevket CİNBİR
        • Osman DEMİR
        • Dr. Ömer Yılmaz
        • Ömer Sağlam
      • Kaymakamlar
        • Deniz Pişkin
        • Taha Furkan Sönmezel
        • Furkan Alpay
        • Mehmet BİRCAN
        • Ahmet Raşit ORHAN
        • Kemal Sefa GÖKMENOĞLU
        • Hüseyin Demirkol
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Valiler
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
    • İl Etik Komisyonu
    • Kurumsal Kimlik
  • DÜZCE
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Bağlı Birimler
    • Bakanlıkların Taşra Teşkilatı
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Projeler ve Yatırımlar
    • Muhtarlıklar
    • Online Başvurular
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM

112 Acil Çağrı İl Koordinasyon Komisyonu Toplantısı, Sayın Valimiz Başkanlığında Yapıldı

Geçtiğimiz yıl Kasım ayında hizmete giren 112 Acil Çağrı Merkezinde ilk kez Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Komisyonu toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıya Valimiz Sayın Ali Fidan, Vali Yardımcısı Muhammet Mustafa İmamoğlu, Jandarma Alay Komutanı Albay Bilal Güvenir, İl Emniyet Müdürü İsmail Hakkı Akyüz, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Gönül Günaydın Çabukoğlu, 112 Acil Çağrı Merkezi bölüm müdürleri katıldı.
112 acil çağrı merkezinin tanıtımının yapıldığı slayt gösteriminin ardından toplantının amacı ile ilgili açıklamada bulunan Valimiz Sayın Ali Fidan; “112 Acil Çağrı İl Koordinasyon Komisyonu ilk toplantısına hoş geldiniz. İlk toplantımızı yapıyoruz. Bu yönüyle önemli bir toplantı çünkü bu Düzce de yeni faaliyete geçmiş bir sistem 112 acil sistemi tek numara altında ülke genelinde henüz uygulanmaya başlamadı biliyorsunuz. İlk Antalya ve Isparta illerinde pilot olarak uygulanmıştı akabinde peyderpey illerimizde bu sisteme geçiliyor biz de kasım ayı içinde ilimizde bu sistemi çalıştırmaya başladık. Tabi ki bu sistem de artık jandarma, polis, itfaiye, AFAD, orman yangın, sağlık özellikle tek numara altında toplandı artık hangi acil birim ile ilgili işimiz olursa olsun bunu tek bir numara altında sadece 112’yi arayarak halletmemiz mümkün bu bir yönüyle vatandaşlarımız için hem Türk vatandaşlarımız için hem de Türkiye’ye gelen yabancılar için turistler için büyük bir kolaylık tek bir numara çevirmek suretiyle her türlü acil ihtiyacınızı giderebiliyorsunuz. İkinci bir artı özelliği var bütün acil çağrı hizmeti sunan birimler aynı binada birbirleriyle temas edeceği noktada yakın bir işbirliği ve koordinasyon içinde çalışıyor bu bir artı. Buradan ne amaçlanıyor ilgili birimler koordinasyon içinde çalıştığından vatandaşın acil bir durumda sıkıntısını bir an önce gidermek birden çok kurumun daha yakın bir iş birliği içinde çalışmasını sağlamak polisi aradı itfaiye lazım, polisi aradı sağlık lazım, jandarmayı aradı aynı zamanda itfaiye lazım AFAD lazım burada bu sıkıntılar olmuyor. Buraya geldiğinde bütün birimler aynı binada olduğu için etkin bir iş birliği sağlanmış oluyor. İlimizde bu kasım ayı içinde başladık peyderpey kurumlarımız buraya geçtiler sırayla şuan da ilimizde kurumlarımızın adaptasyonu tamamlanmış oldu. Artık acil çağrı hizmeti sunan bütün kurumlar bütün birimler bu bina da tek bir çatı altında hizmet yürütüyor. Bugün yapacağımız toplantıda tabi ki yeni başlamamız nedeniyle kurumların bir takım ihtiyaçları eksiklikleri artıları fazlaları olabilir. Müdürlüğün bir takım kurumlardan talepleri olabilir, bunları değerlendireceğiz bütün kurumların görüşlerini alacağız ve aksayan yönleri gidermek için tedbirler geliştireceğiz. Bizi aşan sisteme yönelik personel durumu, başka açılardan bizi aşan durumlarda da bunu rapora bağlayıp İç İşleri bakanlığımızdan bunları talep edeceğiz. Bu maksatla toplanmış bulunuyoruz. Tabi burada özellikle basın mensubu arkadaşlarımızda buradayken şunu söylemek isterim vatandaşlarımıza ulaştırmak isterim. 112 acil çağrı sistemi dediğim gibi tek numara altında artık tek bir birimde toplandı. Burada özellikle bu numarayı meşgul etmemek gereksiz asılsız çağrılarla burayı meşgul etmemek çok büyük önem taşıyor. Bütün vatandaşlarımızdan özellikle rica ediyorum. Burayı gereksiz çağrılarla meşgul etmesinler. 19 Kasımdan bu yana ilimizde 79806 arama olmuştur. Bu çağrılardan 67527’si gereksiz çağrı gereksiz çağrılarla burayı meşgul etmeyelim. Elbette bu sistemi kurgularken bir ceza sistemi de getirildi 112 acil merkezlerini gereksiz yere meşgul edenlerle ilgili bir para cezası da hukuk sistemimize girdi ama önemli olan burada cezalandırmak değil vatandaşlarımızı bilinçli olarak burayı meşgul etmemeleri meşgul olduğunda ne oluyor gerçekten acil ihtiyacı olan belki beklemek durumunda kalıyor gecikmek durumunda kalıyor. Dolayısıyla o acil vakaya ulaşmak ona müdahale etmek hem süre olarak zorlaşıyor, daha sıkıntılı durumlara yol açabileceğini değerlendiriyoruz. Ben bu vesileyle katkılarınız için katılımlarınız için hepinize teşekkür ediyorum. Verimli bir toplantı olmasını diliyorum. Basın mensubu arkadaşlarımıza da teşekkür ediyorum.” İfadelerinde bulundu.
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Gönül Günaydın Çabukoğlu tarafından 112 Acil Çağrı Merkezi hakkında sunum yapıldı. Mühendis Gülçin Onat tarafından da teknik sunum yapıldı. Yürütülen çalışmaların genel değerlendirmesiyle toplantı sona erdi.
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • İlan Portalı
  • KAAN Uygulaması
  • Düzce Fotoğrafları
  • Düzce Şehitleri
Camikebir Mahallesi, İstanbul Caddesi, No:45 H Blok
0 (380) 524 13 70
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız